Najczęściej zadawane pytania

(FAQ) Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. 

1. Czy suplementy diety są bezpieczne dla zdrowia?

Suplementy, które są dopuszczone do obrotu handlowego, są najczęściej bezpieczne dla zdrowia. Wyjątkowo rzadko mogą pojawiać się skutki uboczne w wyniku ich przedawkowywania, nadwrażliwości na zawarte w nich składniki, bądź też istniejących przeciwwskazań do ich stosowania. GoHealthy247.pl dobiera wszelkich starań, aby oferować produkty o najwyższej renomie i jakości.

2. Czy jeśli produkt nie spełni moich oczekiwań, będę mógł/mogła go zwrócić i uzyskać zwrot pieniędzy lub wymienić na inny?

Tak. W naszym sklepie dajemy 30 dni od momentu otrzymania paczki na odstąpienie od umowy lub wymianę towaru.

3. Czy produkty, które prezentujecie w GoHealthy247.pl są dostępne od razu?

Większość produktów widocznych na stronach sklepu dostępnych jest od ręki. W szczególnych przypadkach lub względem produktów na specjalne zamówienie, termin realizacji zamówienia może się wydłużyć.

4. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Oficjalnie jeszcze nie. Wkrótce będziemy oferować taką usługę na naszej stronie. Pracujemy nad najlepszą ofertą. Jednakże na specjalne zamówienie możemy to zrobić nawet teraz po uzgodnieniu zamówienia przez telefon. Prosimy o kontakt

5. Czy paczki pakowane są dyskretnie?

Tak, paczki pakujemy w taki sposób, aby nikt nie domyślił się, co jest we wnętrzu paczki. Na paczce nie znajdują się żadne teksty erotyczne. Pełna dyskrecja.

6. Co zrobić, gdy nie otrzymałem paczki zgodnie z terminem dostarczenia?

Niestety poczta lub firma kurierska nie są idealnymi firmami i zdarzają się im wpadki. Po pierwsze sprawdź na swoim koncie w GoHealthy247.pl czy podałeś poprawny adres zamieszkania. Następnie skontaktuj się z nami pod adresem office@gohealthy247.com i poproś o numer przesyłki. Z tym numerem można pytać na poczcie o paczkę-czasami paczka leży w urzędzie pocztowym, niezabrana do doręczenia. Jeśli jej tam nie będzie, to prosimy o ponowny kontakt.  W przypadku, gdy paczka została nadana poprzez firmę kurierską, numer nadania pozwoli zlokalizować przesyłkę.

7. Co zrobić, gdy podałem zły adres lub chcę zmienić adres doręczenia?

Niezwłocznie skontaktuj się z nami. Wybierz formę kontaktu tutaj.

8. Czy można płacić karta kredytową?

Tak, można płacić kartami poprzez system bezpiecznych transakcji PayPal lub inny, który znajduje się w naszej ofercie.

9. Czy można dostać fakturę VAT?

Tak, na wszystkie towary wystawiamy faktury VAT, do jej wystawienia niezbędny będzie NIP oraz nazwa firmy.

10. Nie otrzymałem emaliowego potwierdzenia złożonego zamówienia. Co zrobić?

W tym przypadku konieczne jest skontaktowanie się z nami e-mailem office@gohealthy247.com podając swoje nazwisko lub wybierz inną formę kontaktu tutaj. Sprawdzimy, czy zamówienie zostało poprawnie złożone.

11. Czy muszę mieć konto, żeby złożyć zamówienie?

Nie. W naszym sklepie można zamówić towar również bez rejestracji. Dane osobowe Klienta są wtedy wykorzystane tylko do realizacji danego zamówienia. Zobacz też, co możesz zyskać po rejestracji.

12. Co możesz zyskać po rejestracji w naszym systemie? Przede wszystkim dużo zniżek oraz dodatkowy dostęp do naszych specjalistów.

13. Czy darmowa przesyłka obowiązuje przy każdym zamówieniu?

Każde Twoje zamówienie ma taką szansę. Aby skorzystać z darmowej przesyłki, złóż zamówienie na kwotę co najmniej 200 PLN.

14. Zależy mi na czasie. Jak najszybciej otrzymać produkty? Polecamy zastosowanie się do następujących porad:

  • Wybieraj produkty z jak najkrótszym terminem wysyłki-najlepiej 24h lub ewentualnie 48h
  • Wybieraj płatności elektroniczne, np. najpopularniejsze na świecie PayPal. Zamówienie jest opłacone i od razu przyjmujemy je do realizacji. Przelew zwykle przychodzi z jednodniowym opóźnieniem, a czasami może to trwać nawet kilka dni.
  • Wybieraj formę dostawy kurierem - 99% przesyłek dostarczonych jest następnego dnia po wysyłce.
  • Nie zwlekaj ze złożeniem zamówienia-jeżeli już rano jesteś zdecydowany na dany produkt, nie odkładaj złożenia zamówienia i opłacenia go na później. Kilka godzin później, bo może się okazać, że kurierzy już odebrali przesyłki, i paczka zostanie wysłana dopiero następnego dnia.

15. Czy mogę zapłacić za towar za pobraniem?

Niestety, ze względu na ochronę osób niepełnoletnich nie ma możliwości zapłaty za towar za pobraniem w GoHealthy247.pl. Polecamy szybkie i bezpieczne płatności online. Możesz również anonimowo zapłacić za zamówienie na poczcie, w banku lub punkcie realizowania opłat. W takim przypadku nikt nie zauważy, że jakakolwiek płatność była wykonywana z Twojego rachunku bankowego. Jeśli się rozmyślisz masz aż 30 dni na zwrot towaru.

16. Co to są kupony/kody rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych GoHealthy247.pl oferujemy naszym Klientom przyjazne kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyku, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu lub ustawienie darmowej dostawy. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności oraz jest przypisana do konkretnego rynku sprzedaży. Po wygaśnięciu okresu ważności kod rabatowy przestaje być aktywny. Używaj kodu rabatowego jak najszybciej po jego otrzymaniu.

 

17. Masz inne pytanie?

Napisz do nas. Sposoby kontaktu znajdziesz tutaj

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe